Reklamace

 

Reklamační podmínky jsou součástí „Obchodních podmínek“, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

 

Jak postupovat když…

1. Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na info@bazenynamiru.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu AQUASPORT CZ, s.r.o., Záběhlická 51, 10600 Praha 10 nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě že se zboží skládá z velkého množství dílů, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamce doporučujeme použít REKLAMAČNÍ LIST (PDF).